captainoatz

seeing is deceiving , dreaming is believing ♥

Scary Monsters

Minnesvärt ♥ Permalink3

Nu är det helg och jag har tid att skriva och även lägga upp lite bilder :) !

Före bilderna är hur det såg ut när Z bodde här . . .

FÖRE !










EFTER ! ( Det var mörkt ute när jag tog bilderna så blev inte lika bra som om jag tagit de i dagsljus :P )

















Vi har målat själva och gjort det riktigt fint här , enligt alla andra iaf ;)
Vad tycker ni :D ?












#1 - - Kikki:

Tjusigt! Ser ju mycket hemtrevligare ut. Har inte ena som heter Jonny bott i den lägenheten bott där? :p i så fall har jag varit i den lägenheten. Haha! Fast sjukt längesen.

#2 - - Kikki:

Haha javisst fan ! Det kommer jag ihåg nu. Ja fast pundar han nu? Vet ju att han har gjort/gör (?) det. Eh okej. Det fattar man ju inte vad de skulle ga det till eller så naaaaae ?! Haha

#3 - - MISS ALICIA:

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. På söndag börjar en adventskalender på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta:

http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

Till top